söndag 27 april 2014

Nu drar vi hela veckan i ett inlägg!!

Har haft så mycket för mig under veckans gång men inte orkat blogga om det än. Så vi kör en snabb genomgång! Vågade gå en promenad kring Svartån för en vecka sedan då det var så mycket folk ute som njöt av solen. I vanliga fall tycker jag det är lite småläskigt att gå där. Men på somrarna brukar Polisen ha sina träningspass där vissa tider, vilket är superbra så man kan passa på då!


I onsdags hade jag tänkt gå till Hovdestalunds minneslund för morfar skulle ha fyllt 91 år. Men hade sån huvudvärk att jag knappt orkade hålla ögonen öppna. På kvällen mådde jag bättre och Sofie ville ut till Björnön så jag hängde på. Det var kallt som tusan men vi hann dit precis i tid för att se solnedgången som var fantastisk!


Gick från att vara rödhårig till blondin igen! Det tog tre timmar men det var det värt! Trivs bäst i den här hårfärgen och dessutom så tvättas röd färg ur håret så snabbt och det kommer jag inte ha tid med att fixa i USA. Källa bilder: Studio Savoy Hair and Nail's

 Februari, 2014
 April, 2014

Efter att ha gjort den fjärde och sista uppgiften på förskolan i fredags så skulle jag ta bussen hem. Men först ville jag gå runt i området där jag växte upp. Var så mysigt och härligt. Jag är så nostalgisk av mig så ville säga "hej då" innan jag åkte iväg en längre tid.


Och igår träffade jag Jennifer som ska flyga till USA samtidigt som mig. Det blev att gå omkring på stan för att leta sånt vi behöver inför resan och även presenter till värdfamiljerna. Vi rundade av med en lunch och sa hej då efter två timmar. Var trevligt att träffa någon som man ska spendera tiden på au pair skolan med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar