onsdag 30 april 2014

Examensarbeten, böcker och troll

Idag har Sussi och jag jobbat på som bara den med examensarbetet! Känns helt underbart att vi bara har två sidor litteratur och två sidor diskussion kvar. Jag längtar efter att få börja sätta ihop vår redovisning. Det var evigheter sedan jag redovisade något i skolan men det här arbetet är jag så stolt över. Kan inte fatta att vi redan närmar oss sluttampen. Känns som vi satt i högskolans bibliotek alldeles nyss och skrev de första raderna. Vi har egentligen inte träffats så himla många gånger för att arbeta med detta, men när vi väl träffas så går det undan! Till och med idag när vi mest bara fnittrade av trötthet den sista timmen!!


Eftersom att dagens väder har varit helt bonkers med sol på dagen, ösregn på kvällen och snöstorm mitt i natten så har jag mest fixat smågrejer här hemma. Funderar ju på att köpa små söta klädesplagg med motiv av Rold Lidbergs troll på till värdbarnen, men kan ingenting om storlekar! Tacka vet jag min vän Kiki, a.k.a den coolaste trebarnsmorsan som finns. Henne kunde jag fråga om råd! Nu ser jag fram emot att krypa ner i sängen och börja läsa en bok som jag köpte för länge sedan; Navy SEAL Marcus Luttrells bok "Lone survivor" om hur han ensam överlevde Operation Redwing i Afghanistan.

Idag

Inatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar