fredag 18 april 2014

Bucket list 4

Nu var det 1½ månad sedan jag skrev en uppdatering på min bucket list. Jag börjar äntligen få slut på idéer. Är så sugen på att få sätta igång och bocka av allt!!!

90. Vara kolloledare en sommar

91. Åka till Miami













92. Kolla in Ashley Purdy's klädkollektion på affären Forgotten Saints på Melrose Avenue

93. Leka 'Saltkråkan' på ön Norröra















94. Gå en vegansk matkurs

95. Besöka Universal Studios

96. Återuppleva 'Lilla huset på prärien' genom att besöka Rocky Ridge farm och The Laura Ingalls Wilder Museum

97. Arrangera eller vara med på ett murder mystery dinner party










 




98. Åka skridskor i Central Park, New York

99. The color run

































100. Hitta en Whole Foods store i närheten av där jag bor i Chicago och shoppa loss

101. Posera mig tokig på Madame Tussauds

102. Rida häst på en vingård i Kalifornien, eller åtminstone gå omkring där

103. Lake Tahoe... jag säger bara Lake Tahoe...















104. Gå en fitness pole dancing kurs igen 
(Gick en förut men de var tyvärr tvungna att stänga igen. Det var världens roligaste träning!)

105. Se Dita von Teese live
Cause let's face it... hon är fenomenal, klok, stark, charmig, graciös och majoriteten av hennes publik är faktiskt kvinnor!














106. Coachella festivalen

107. Besöka ett par Titanic-museum och se saker som har hittats på skeppet

108. Skämma bort mig med en semester i vackra Aspen om jag har råd en dag






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar