fredag 11 april 2014

California dreamin'

Hade en sån seg och trist dag, men mådde bättre efter att ha gjort en annan person glad. Jag sålde min biljett till Walk off the earth-spelningen för jag är så less på att gå på sånt själv. Upplever man det inte tillsammans med en vän så kan det lika gärna inte ha hänt alls. Men det blev bra ändå för jag sålde den till en tjej som också hade varit tvungen att gå på spelningen själv om hon inte hade lyckats få tag på den här biljetten. Blev glad när hon blev glad :)

Men inget slår hur lycklig jag blev när jag mejlade med min värdmamma nyss. Det verkar som att jag var får se The city of Angels tidigare än jag trott!! Jag hade tänkt åka dit under min resemånad men tydligen så ska en av hennes kusiner gifta sig där i slutet på oktober och då behöver de hjälp att se efter barnen. Vi kommer bo i ett hus nära stranden tillsammans med hennes mamma och systers familj i fyra dagar. Jag vet inte vilket datum själva bröllopet är, om jag ska vara med på ceremonin eller hur det blir upplagt. Men för mig spelar det ingen roll! Är bara så himla glad att få följa med på den här semestern!!! Som det verkar nu så kommer jag bara att behöva jobba två kvällar och resten av tiden är jag fri att strosa omkring bäst jag vill. Kan inte fatta det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar