onsdag 30 april 2014

Au pair bloggar jag följer - Del 2

Jahapp, glad Valborg på er alla då! Jag hade tänkt trotsa regnet och se en brasa (om de har lyckats hålla den torr) men det blir inte så. Sitter och myser här inne med riktigt bra TV-serier och god choklad istället. Här kommer del 2 av au pair bloggarna jag läser!

linneaaupair.webblogg.se









Linnéa är en glad och trevlig tjej från Mölndal som kommer befinna sig på au pair skolan samtidigt som mig! Hon kommer från och med i slutet på juni bo i New Jersey och ta hand om tre barn som är 2, 6 och 8 år!

dearamerica.blogg.se















Den här tjejen har jag ingen jättebra koll på vad hon heter, men tror att hon bor i Montclair och tar hand om tre barn. Härliga bilder har hon i alla fall! Som hobbyfotograf älskar jag hennes vackra bilder som verkligen fångar drömmen om USA.

www.nattstad.se/angelicacaroline

















Här har vi ännu en go och glad tjej som jag ska spendera veckan på au pair skolan med! Angelica kommer därefter att bo i Cincinnati, OH.

aupairelisabet.blogg.se
















Elisabet, som för ovanlighetens skull är lika gammal som jag, skriver om hur hon redan imorgon ska iväg till USA! Hon kommer att bo i Fairfax, Virginia och ta hand om en pojke som bara är några månader gammal.

aupairjenny.blogg.se














Jenny har precis som jag haft en dröm om att bli au pair väldigt länge och nu har hennes dröm äntligen gått i uppfyllelse! Hon har alldeles nyligen flyttat till Riverside, CT där hon tar hand om en 4-årig pojke och hans 2-åriga tvillingbröder.

aupairmadeleine.blogg.se
 












I Madeleines blogg får vi följa en fartfylld och rolig vardag med två små sötnosar!

ayearinchicago.blogg.se



















19-åriga Kristin driver en otroligt mysig blogg med hjärtvärmande bilder! Hon tar hand om en pojke på 5 år och tvillingpojkar på 3 år. Hon bor precis utanför Chicago, IL så förhoppningsvis är hon en av de au pairer som jag kan träffa där borta sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar