lördag 22 mars 2014

Uppdatering om matchningsprocessen

Den senaste familjen tackade nej och i vanlig ordning blev jag matchad med en ny några timmar senare. Den här familjen bor i Chicago, Illinois som jag har hört ska vara en väldigt spännande stad. De har en son som är strax under 2 år gammal (rolig ålder att få jobba med!) och en bebis som beräknas komma i mitten på maj.

I eftermiddags skickade jag iväg ett mejl till familjen i New Jersey för att ge dem en uppdatering. Jag skrev att jag har pratat med flera familjer och fortsatt matchningsprocessen precis som vi kom överens om, men att jag än så länge inte hittat någon som känns rätt för mig. Frågade såklart även om de vet något om hur det blir med "Brads" jobb. Vanligtvis så brukar "Brad" svara på mina mejl efter att han har kommit hem från jobbet, badat det äldsta barnet och sett till så att båda barnen sover. Så det brukar komma svar mitt i natten. Jag sitter uppe just nu och går igenom alla tusentals förfäder som min morfar har forskat fram genom åren. Så kommer definitivt att vara vaken om familjen mejlar mig :P haha. Annars får jag säkert svar under helgen. Nervöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar