måndag 17 mars 2014

En till matchning

Jaha, då kör vi igen då. Jag uppdaterade ju inget om mina matchningar förut, men är rätt kul har jag märkt. Vem vet liksom, jag kan ju faktiskt hitta en ny familj som jag gillar precis lika mycket som den andra. Därför så fortsätter jag matchningsprocessen och försöker ha ett öppet inne. Nu kl 21:15 blev jag matchad med en ny familj, vilket betyder att familjen med en svensk pappa sa nej. Den här familjen består av en mamma (som jag misstänker är svensk på grund av namnet och det faktum att de vill att au pairen ska kunna tala flytande svenska), en pappa och en dotter som blir 1½ år i sommar. Hon går redan två musiklektioner i veckan! Gissar att det involverar mycket lek och frihet eftersom att hon är så liten. Bara bra tycker jag då barn i den åldern utvecklas massor av intryck de får såsom musik, färger, saker att hålla i så att de lär sig kontrollera motoriken osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar