måndag 17 mars 2014

I blickfånget på Rival

Den senaste familjen bad också om en intervju vilket jag tackade nej till. Vid 2-tiden inatt hade jag blivit matchad med en ny familj som bodde i Austin, Texas och sen vid klockan 6 blev jag matchad med en familj i Palo Alto, Kalifornien. Båda hann tacka nej innan jag vaknade så har ingen koll på dem alls ;) Kl 13:30 blev jag matchad med en familj som bor i Swampscott, Massachusetts. Pappan är svensk, mamman är amerikansk och tillsammans har de en bebis som kommer vara 8 månader när deras au pair anländer i sommar. De vill helst ha en svensk au pair då de har en typiskt amerikansk livsstil men vill att sonen ska lära sig svenska också. De verkar trevliga men låter de kontakta mig om de vill ha en intervju. Nu har det gått två veckor och har än så länge inte hört något från min drömfamilj. Har de inte kontaktat mig inom 1½ vecka så hör jag mig för om hur allt går. Antar att "Brad" inte har blivit sparkad än i alla fall.

Igår såg jag och Sofie Özz Nûjens nya föreställning där han berättar hur Sverige skulle se ut om han vart Statsminister. Klockren föreställning. Hade inte förväntat mig nåt mindre såklart. En enda skrattparad och många tankeställare i nästan två timmar. Eftersom att vi satt på rad 1 så vart jag tyvärr utsatt för ett förhör av Özz om de 10 budorden. Haha, va faaaan. Jag avskyr att ens räcka upp handen i skolan, får total ångest av det. Då kan ni tänka er hur det är att sitta med strålkastarljuset på sig inför ett fullsatt Rival och försöka svara på vad det första budordet är. Tack och lov så visade sig det budordet vara så bisarrt och ologiskt att troligen inte en jäkel där inne på Rival hade kunnat gissa det ;) haha! Så jag bjuder på det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar