tisdag 11 februari 2014

Värmeslag på St. John's University??

Nu under vintern har jag följt flera au pairers bloggar och varenda en har klagat på hur varmt det är på rummen på au pair skolan! Det är tydligen kvavt, luftkonditioneringen fungerar knappt och de svettas nästan ihjäl på nätterna. Men vänta här nu... om det är SÅ varmt mitt i VINTERN... hur varmt kommer det vara när jag ska dit under SOMMAREN?? xD På vintern kan man ju ändå öppna fönstren på rummen gissar jag men på sommaren går det inte att fly från värmen. Det är det värsta jag vet med den tiden på året. Att det är så kvavt att det blir drygt att ens andas. Tänker försöka hitta en liten fläkt som jag kan svalka av mig med när det blir som värst. En sån där liten som man håller i handen, en som inte tar så mycket plats i väskan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar