tisdag 25 februari 2014

Life is hard; it's harder if you're stupid

"Inte... inte... eeh.... inte vill jag.... jag vill inte gärna köpa en laptop som kostar mer än 3500 kr"... bra där Carro. Nu har du nog förvirrat den stackars NetonNet-killen tillräckligt mycket för att ni båda ska vilja sjunka genom jorden under resten av samtalet. Inte hjälpte det att mina datakunskaper är lika med noll. Så fort han trillade över ett komplicerat ord fick han snabbt omvandla det så att en tvååring skulle förstå. När jag sen skulle gå och hämta datorn och han frågade "Vet du hur man hittar till rätt hylla?" så svarade jag "Eeh näe" när jag VISST vet hur man gör det! Skylt 5. Leta efter hylla 118. Hur lätt som helst. Ni vet det där uttrycket "om man behandlar någon som att den är korkad tillräckligt länge så blir den det också"... jao, det var väl så jag kände i det ögonblicket. Men med tanke på första intrycket jag gav så kan jag verkligen inte klandra killen som snällt gick och hämtade min dator ;) haha...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar