tisdag 11 februari 2014

Bra matchning

Tänka sig att jag har lyckats vrida tillbaka dygnsrytmen på bara en natt. Rekord! Det började igår morse när jag efter bara två timmars sömn var tvungen att träffa Sussi för att förbereda vårt examensarbete inför det första handledarmötet på onsdag. Sussi var sjuk så jag slapp gå till skolan, vi skrev via Facebook istället. Resten av dagen lyckades jag hålla mig vaken och efter en middag på Chicco med Sofie så sov jag gott. Jag vaknade redan vid 10 i morse (ja, det är tidigt för mig...) och njuter av att solen äntligen är framme. Det har varit så grått och mulet de senaste två veckorna att till och med jag som älskar alla sorters väder började få nog.

Nu kan jag äntligen berätta om min senaste matchning också! Har inte velat säga något om det sen i lördags för jag ville inte få upp några förhoppningar. Har ju hänt tidigare att jag har gillat familjer som har tackat nej utan att ens ha pratat med mig. Men inatt hade jag fått svar från den här familjen som verkar supertrevlig! Vi ska köra en intervju över Skype inom de närmsta dagarna så jag håller tummarna för att allt känns lika bra då. Jag har en bra magkänsla i alla fall.

Blev glad när de skrev att de hade sett min video och utifrån den tyckte att jag verkade vara en varm och härlig person med mycket entusiasm. Såna komplimanger kan man ju inte tacka nej till! Jag hade faktiskt gjort en överenskommelse med mig själv de senaste dagarna. Att om den här familjen också tackade nej så skulle jag göra en helt ny video. För jag hade börjat undra om det kanske var den som satte käppar i hjulet för mig och då är det lätt att börja leta fel. Ingen annan familj har nämnt min video så blev väldigt glad över detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar