onsdag 26 februari 2014

Här går det undan!

Nog för att det fortfarande är oklart om jag kommer jobba för den här familjen eller inte så är jag ändå enormt lättad! Vi får reda på om ena föräldern får behålla jobbet inom ett par veckor som sagt. Jag antar att det var därför familjen togs bort från min profil. För att de plötsligt inte längre kunde garantera att kunna ge mig min veckolön. Men om det nu blir ett 'nej' till slut så vet jag i alla fall att det inte var mig det var fel på så det känns okej! Om än lite tråkigt att jag kanske inte får jobba för dem. Jag vill, vill, vill!!

Precis när jag skulle öppna förpackningen till min nyinköpta laptop (köpt enbart för att kunna använda i USA så jag kan spara mina bilder och filmer någonstans) så frågar pappa vad det är för något. Jag säger att jag har köpt en ny laptop och han stoppar mig genast från att bryta förpackningen.. eeh jaha? Det visade sig att han redan hade köpt en laptop åt mig som överraskning xD hoppsan! Jaha, då blir det att gå till NetonNet igen och få tillbaka 4000 kr som jag kan glatt lägga i min reskassa. Har inte fått se min nya laptop än men eftersom att den här inte tillhörde den direkt dyraste prisklassen så säger pappa att den nya säkerligen kommer vara bättre ;) haha. Så tack pappa!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att de svarade! :D hoppas på att den personen får behålla jobbet så att du kan åka dit :D när skulle du åka isf? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu håller jag verkligen tummarna! :) i så fall åker jag dit i mitten på Juli nån gång, beroende på när familjen kommer hem från sin semester :)

      Radera
  2. Åh, alltid lika spännande med matchningsprocess, hoppas det går vägen för dig! På måndag börjar min rematch, ska bli spännande… Hihi vilken glad överraskning! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lycka till i din rematch! :)
      Haha ja, det var inte helt fel!

      Radera