onsdag 26 februari 2014

Inte en sån bra match trots allt

Jag fattar noll... värdfamiljen i New Jersey har plötsligt tackat nej till mig... jag blev matchad med en ny familj för 10 minuter sedan vilket såklart gjorde mig förvånad. Så jag mejlade direkt familjen i New Jersey och frågade om det blivit ett missförstånd eller om de verkligen hade tackat nej. Men hade inte tålamod att vänta så jag ringde CC direkt och dem sa att familjen hade angett att dem ville ha en tysk au pair istället.... en TYSK!??!? Inte fan sa dem nåt om det till mig. Jag är sjukt ledsen och besviken. Fattar ingenting. Dem har inte gett mig ett enda skäl till att tro att dem inte skulle vilja ha mig som sin au pair. Jävla skit. Ska läsa igenom den nya familjens profil även fast det sista jag har lust med nu är att fortsätta matchningsprocessen.
(Sekunden efter att jag har skrivit att jag ska läsa igenom deras profil så har de tackat nej till mig och jag har blivit matchad med en ny familj istället.... nog för att jag har en stark ansökan och är glad att jag får matchningar nästan direkt efter varje familj som tackat nej, så är det ändå sjukt frustrerande att se den ena efter den andra bara försvinna)... ska kolla in SI idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar