lördag 15 februari 2014

Jag har hittat rätt familj!

Jag svävar på moln här!! Har precis haft min intervju med värdfamiljen och de är helt perfekta. Vi kommer så otroligt bra överens och det känns nästan overkligt att dem gillar mig lika mycket som jag gillar dem. Vi fastnade ju för varandras profiler från början, men genom Skype insåg jag att dem är till och med bättre än vad jag hade föreställt mig! (Jag har hoppat upp och ner som en studsboll den senaste halvtimmen för jag är så glad :D). 

De visade runt mig i huset via laptopen och de hade nyss flyttat dit så det var rätt tomt men jättefint och rymligt ändå. Trädgården var täckt med snö och utifrån fönstret såg jag det lilla huset där jag kommer få bo. Det är ett garage med lägenhet ovanför med sovrum, badrum, vardagsrum och ett litet kök vilket är helt perfekt då jag kan gå dit när jag behöver varva ner. De ska skicka filmer och bilder så jag får lite bättre överblick på hur det ser ut. De har två barn, vill inte berätta för mycket om familjen innan vi har tackat ja till varandra, men kan i alla fall säga att jag fick se båda ungarna som är urfina. Den ena var gosigt nerbäddad och såg ut att sova gott medan den andra tittade lite nyvaket på webkameran och vinkade, haha!

2 kommentarer:

  1. Har ni matchat än? Verkar som att det börjar bli seriöst! :D Så glad för din skull!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :D Vi har inte tackat Ja än då det är några detaljer som måste fixas först. De ska skicka bilder inifrån det lilla huset där jag ska bo. Det står i deras trädgård och jag har sett utsidan som är väldigt gullig, men vill så klart se insidan också :) Och så ska de säga vilket datum jag kan komma för de ska iväg på semester i början på Juli. Så fort mitt nya flygdatum är satt så blir det att tacka Ja :D

      Radera