onsdag 22 januari 2014

Ja vart tusan är pappas lakan...

Något så konstigt hände igår natt. Jag hade precis vänt på dygnsrytmen så jag vaknade två gånger under natten för hjärnan hade inte riktigt anpassat sig ännu. Jag var vaken i ett par minuter åt gången och somnade sedan om. Men jag minns tydligt att jag var klarvaken och jag minns vad jag gjorde. Andra gången jag vaknade så kom jag att tänka på något som jag skulle påminna mig själv om dagen därpå. Som vanligt antecknade jag det i mobilen och somnade om. Men sen när jag vaknade och läste vad jag hade skrivit.... alltså... 

"Vart har jag lagt pappas lakan?"...

Vad i hela fridens namn menade jag med det här!?!? Haha! Jag är väldigt säker på att jag aldrig har rört pappas lakan. Fick lov och varna pappa nu att nästa gång han och mamma ska byta sängkläder så kommer dem väl inte hitta det dem behöver... xD haha! Jag brukade gå i sömnen när jag var liten så jag kanske har återupptagit den fina lilla vanan. Jag var nog inte så klartänkt igår natt som jag trodde.

Hähä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar