måndag 20 januari 2014

En sån dag

Skulle lätt kunna somna med pannan på tangentbordet nu. Kom hem från skolan för en timme sedan. Det här var den enda lektionen jag behövde gå på den här terminen och jag kan inte med ord förklara hur skönt det är. Jag gjorde det jag skulle, vilket var att hitta en ny skrivpartner till exarbetet. Och jag hittade den perfekta! En jättetrevlig tjej som också ville ha genus som ämne. Det första jag gjorde efter att ha kommit hem från kylan och affären var att duscha och sen slänga ihop en paj. Skjuts in i ugnen på direkten för tröttheten har krupit sig på i flera timmar nu. Ändå varade bara lektionen 2½ timmar. Men så skulle jag ju pendla till och från Eskilstuna också.

Nu ska jag se mina favoritdokumentärer om vilda djur som lever på reservat. Har ni inte sett dessa fina dokumentärer så rekommenderar jag starkt att ni tittar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar