tisdag 13 maj 2014

IT'S A GIRL!!

Så stod det i rubriken när jag öppnade mejlet från värdpappan!! Nu är hon född! Hon har ett jättefint namn och ser ut att vara världens gosigaste lilla bebis. Jag tycker att det redan syns ansiktsdrag från hennes storebror. Jag hade förväntat mig att det skulle gå ett par dagar över beräknat datum, men plötsligt kom hon på utsatt datum. Bara 20 minuter efter att de kom till sjukhuset så föddes hon, haha! Hon hade lika bråttom som min lillasyster hade en gång i tiden ;) Hon föddes strax innan kl 23 svensk tid igår kväll.

Inatt sov jag otroligt dåligt så jag låg och undrade för mig själv om man kunde boka om tiden på Ambassaden så jag bara kunde skita i allt och somna om. Men så öppnade jag mejlet och plötsligt kändes det som att jag kunde springa ända till Stockholm! Längtar tills jag är i Chicago så jag kan visa bilder och berätta namnen på småttingarna och deras härliga föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar