måndag 12 maj 2014

12 maj

Så idag är det meningen att bebisen ska komma! Men jag har en känsla av att något kanske redan har hänt, då värdmamman brukar lägga upp bilder på Tumblr varje söndag eftermiddag och inget har uppdaterats där. Yay! Hoppas jag hör nåt från dem snart, har längtat efter det här hela veckan!! Får fördriva tiden på något sätt så länge. Om en timme ska jag tillbaka till sköterskan på vårdcentralen och få resultatet på mitt TBC-test men eftersom att min arm ser helt normal ut så vet jag ju redan svaret. Den här sjukdomen är ju inte alls vanlig i Sverige så har inte varit orolig. Förra veckan var lite väl hektisk och kretsade på tok för mycket kring USA så inatt var det jätteskönt att skriva klart litteraturen till examensarbetet. Hela arbetet måste fortfarande bearbetas men att ha en översikt hjälper massor. Och nu kan jag lägga resten av tiden på meritportföljen som jag har varit stressad över.

Om 47 dagar är det min tur att landa här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar