tisdag 6 maj 2014

Inga hål och massor med musik

Sådär ja! Så ska en riktig dag tass! Såklart det känns sämst att vi inte får lämna in vårt examensarbete, men fokuserar på det positiva idag. Fick SÅ många saker gjorda! Var till tandläkaren och fick klartecken att inga hål behövs lagas innan jag åker iväg (plånboken tackar allra vänligast). Sedan hamnade jag i nåt race mot mig själv där jag fixade och skrev ut alla papper som behövs till Ambassaden. Ringde till CC och frågade om flera saker, lol. Hade rätt bra koll innan men ville dubbelkolla för det får bara inte bli fel! Den här veckan är mitt schema fullsmockat. Skriver litteratur till examensarbetet, ska ha online prep-workshop imorgon så måste fylla i min pre-departure workbook innan dess, på torsdag ska jag till frisören en sista gång och på fredag har jag hälsoundersökningen. Puh!


Och så är det Eurovision mitt i alltihop! Följde inte årets Melodifestival överhuvudtaget men har äntligen hört Sannas bidrag, är inte direkt förtjust i hennes låt. Men jag brukar hitta flera juveler bland ESC-bidragen. Här är några av mina gamla favoriter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar