torsdag 15 maj 2014

Au pair bloggar jag följer - Del 5 (sista delen)

alexandratheresia.blogg.se













Här har vi en rolig au pair som visserligen ska flytta hem till Sverige snart, men hon har några månader kvar i Chicago. Där tar hon hand om tre pojkar och visar staden från sin bästa sida genom bilder.

mylifeasanaupair.blogg.se













Jennifer är tjejen som jag träffade för några veckor sedan då vi kommer flyga till New York och befinna oss på au pair skolan samtidigt. Efter att vi har skilts åt så kommer hon att bosätta sig hos en familj i Vienna, VA.

moolliie.blogg.se
















Bara en vecka innan min avresa så kommer Molly att packa sina resväskor och dra till New Jersey. Medan hon väntar på den stora dagen så skriver hon gulliga och trevliga uppdateringar på sin blogg.

nathaliesadventure.blogg.se













Om jag inte minns fel så bodde Nathalie till en början hos en annan familj och gick sen in i re-match. Men jag kan ha fel. Hon bor i alla fall numera i Seattle, WA och tar hand om en gullig liten bebis som växer så det knakar. Kul för mig att läsa om någon som också är au pair till en småtting!


twoliw.blogg.se



















Rebecca kommer att befinna sig på au pair skolan samtidigt som mig. Även hon flyttar till New Jersey efter det och kommer ta hand om en 10-årig tjej. Tycker det är kul att hon också har ett stort intresse för fotografering, precis som jag!


rebeccainchicago.blogg.se














En väldigt färgglad blogg som gör en glad! Rebecca driver en av mina favoritbloggar då bilderna riktigt lyser av lycka och gör mig ännu mer sugen på att flytta till Chicago!

sandrapersson.blogg.se



















Tänka sig att på söndag så flyger Sandra till USA och bosätter sig i Killingworth, CT. Blir pirrig i magen bara jag tänker på det, haha! Man blir nervös även fast det inte är ens egen tur än. Hon kommer ta hand om en flicka på 10 år och en pojke på 6 år. Hennes blogg får mig för övrigt att längta till sommaren!

simoneng.se













Simon är en levnadsglad kille på 20 år som bor på Mercer Island, tio minuter utanför Seattle, WA. Där tar han hand om en tjej på 15 år och en 12-årig pojke med autism. Han och hans vänner åker ofta på utflykter som är roliga att få följa med på via bloggen!

sofiejohanna.devote.se



















Haymarket, VA är stället där Sofie kommer att bo när hon arbetar som au pair. Hon är en otroligt trevlig tjej som jag gärna pratar om förberedelser inför resan med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar