torsdag 1 maj 2014

Au pair bloggar jag följer - Del 3

nattstad.se/cajsaaupair














Cajsa är en glad och kreativ tjej som arbetar som au pair i New York. Hon både bloggar och vloggar om hur det är att ta hand om tre små barn!

cowgirlelin.blogspot.se



















Elin är en Malmö-tjej som numera är bosatt Austin, TX. Tyvärr har hon inte bloggat sen i februari. Hon är en av de få som tar hand om riktigt små barn, precis som jag ska göra, så jag hoppas att hon börjar skriva igen då det är intressant att läsa!

decibelles.blogg.se













Om bara 2½ veckor sätter sig Isabelle på flyget till Darien, CT! Hon kommer göra något så ovanligt som att ta hand om fem barn tillsammans med en annan au pair. Det kommer bli riktigt kul att följa hennes livliga vardag. Med hennes sinne för humor kommer det nog gå galant. Dessutom gillar hon att baka vilket är ett plus i kanten hos mig... haha!

ehlinn.blogg.se



















Den här tjejen heter också Elin men hon bor i San Fransisco! Hon tar otroligt härliga bilder och jag skulle gärna kommentera på hennes blogg, men tyvärr så kan man inte göra det om man inte är inloggad på blogg.se

chicagodreams.blogg.se



















Emma bor i Fox river grove, IL sedan förra sommaren. Jag älskar att läsa bloggar där jag får se hur det ser ut i Chicago-området men tyvärr så har hon inte bloggat sen i mars.

nattstad.se/emmaaupair

















Den här tjejen heter också Emma och hon har precis anlänt hos sin värdfamilj i Torrington, CT. Hon skriver om både det positiva och negativa av sina upplevelser och det ska bli kul att höra om vad hon tycker om att ta hand om tre små kottar.

feliciachicago.blogg.se













Felicia verkar vara en busig tjej med mycket livslust. Hon bor i Wilmette Chicago, IL så därför håller jag ögonen extra öppna när jag läser hennes blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar