torsdag 5 december 2013

Inne-mys-väder

Vaknade vid kl 15 idag. Har vänt på dygnet rejält men det är så jag trivs! Är en riktig nattuggla så när jag är ledig passar jag på. Det jobbiga är ju att vända tillbaka sovschemat, men det är det värt!

I förrgår kom äntligen min nya presentationsvideo upp på Cultural Cares sida. Jag var inte nöjd med min första så jag gjorde en ny där jag inkluderade en härlig låt, bilder på mig när jag tar hand om barn och videos på min och bästa vännen Sofies roliga utflykter. Vi är som två stora barn när vi träffas och åker gärna pulka på vintern och åker på spontana biläventyr. Men videon krånglade när jag skulle ladda upp den så CC skulle ladda upp den åt mig. Hur många gånger jag än skickade videon till dem så fick dem den inte. Till slut fick jag lov att ladda upp den på YouTube så de kunde ladda ner den därifrån. En månad senare är vi i hamn, woho! Presentationsvideon ska ju reflektera en själv och den här videon känns som att den gör det.

För övrigt vaknade jag i morse och läste på FB att det snöade och såg en massa vinterbilder. Var nån centimeter vit underbar pudersnö. Men när jag själv öppnade fönstret och tittade ut så var asfalten lika svart som vanligt, haha. Kollar på Aftonbladets live-tv nu istället och avundas de som står i snöyran!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar