tisdag 24 december 2013

GOD JUL!

Julafton blev sisådär rolig men är på bättre humör nu. Jag är inte en sån person som ber om ursäkt för att jag är upprörd. Är jag arg så är jag. Ibland måste man få vara det utan att någon försöker muntra upp en. Det är sunt att få känna som man känner. Man tar sig ur det där till slut och det har jag gjort nu! Ni ser, det behövdes bara lite tid, haha... 

Jag har precis spenderat ett par minuter av mitt liv med att skänka pengar till Läkare utan gränser och SOS barnbyar. Tidigare i höstas skänkte jag saker till Unicef också. Det är ofta snack om att såna här organisationer inte alltid använder pengarna till det som uppges. Men något gott måste de ju göra, annars hade de inte funnits kvar. Och om ens hälften av mina pengar används till något nyttigt och bra, då är det värt det i mina ögon. För det är ju inte som att jag själv åker ner till katastrofställen och hjälper till. Då är väl det här det minsta jag kan göra. Särskilt på julafton! Nu ser jag fram emot de närmsta dagarna då jag har en hel massa kul inplanerat. 

GOD JUL!

Björnön, 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar