söndag 2 mars 2014

Bucket list 3

Tack vare inspiration jag får av andra bloggare så har jag uppdaterat min bucket list igen! Just nu har jag ju två veckors väntetid framför mig för att se om jag får bo hos värdfamiljen eller inte, så det här får bli dagens uppdatering!

69. Posera på en professionell fotografering. 
Känner till flera duktiga fotografer som tar häftiga bilder, bland annat Tallee Savage som har lovat att ställa upp! Det blir när plånboken tillåter helt enkelt.


70. Ta sånglektioner igen
Slutade sjunga i kör när jag var 12-13 år och sen dess har jag tappat tekniken tyvärr.

71. Volontärarbeta på ett barnhem

72. Besöka Graceland
Jag vet inte varför det tog mig så långt som till nummer 72 för att komma på det här! Det har ju varit min dröm i säkert 10 år!

73. Medverka på Pridefestivalen i Stockholm

74. Se Eminem live

75. Äta mig löjligt mätt på socker hos Carlo's bakery


















76. Frossa loss på The cheesecake factory

77. Fotografera Yellowstone park

78. Ha picknick framför The painted ladies, som de gjorde i "Huset fullt"

















79. Äta mat på Ellen's stardust diner i New York

80. Promenera på Santa Monica pier (även hälsa på en gammal klasskamrat som bor i Santa Monica)

81. Sitta i publiken hos Ellen DeGeneres

82. Sitta i publiken hos Jimmy Kimmel

83. Sitta i publiken hos Dr Phil

84. Besöka 9/11 memorial och museum - Ground Zero

85. Gå en kurs (helst i fotografering) på college

86. Hajka upp på Hollywood Hills och se Hollywoodskylten
















87. Var gäst på ett beach party

88. INTE köra upp eller ner för Lombard street

89. Åka med i en av San Franciscos cable cars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar